Motronic Service - Motors i variadors elèctrics d' alterna o de contínua
ESP CAT
El meu compte

El meu compte



* Mínim 4 caràcters.
Motors i variadors elèctrics d' alterna o de contínua

Condicions de transport

CONDICIONS DEL SERVEI

El lliurament
Els terminis de lliurament es computaran sobre els dies laborables -de dilluns a divendres- ja que no es realitzaran expedicions en festius, dissabtes ni diumenges. Els terminis d'expedició s'estableixen en màxim dels indicats dies des de la realització de la comanda i els lliuraments es realitzaran per l'empresa de transports al llarg del dia.

Els terminis contractualment pactats per al lliurament dels ports s'entenen sense perjudici dels retards que poguessin ocasionar-se per motius de força major o cas fortuït (temporals, neus, talls de carretera, vagues, tràmits o altres actuacions de l'Administració i / o Duanes , retards de les companyies aèries i / o navilieres, etc.)

A més, l'empresa no es fa responsable de cap retard originat en el transport per:

Direcció incorrecta o incompleta.

No indicar un número de telèfon de contacte.

El lliurament de la mercaderia es realitzarà a la direcció designada pel remitent, llevat per absència de l'destinatari o que pel pes, volum o la naturalesa de l'immoble, no sigui possible el lliurament.

Normes de seguretat
Li empresa en relació amb les normes de seguretat en el transport d'enviaments per via terrestre o aèria, declararà i garantir que:

a) S'ha preparat l'enviament en instal·lacions segures.

b) El personal que prepara l'enviament és de la seva total confiança.

c) Protegeix l'enviament contra actes d'intervenció no autoritzada durant la seva preparació, emmagatzematge i transport immediatament abans de fer lliurament de la mateixa a la Companyia.

d) En l'enviament no es troben objectes prohibits inclosos en la versió vigent de la norma 4.1 de l'annex 17 de l'OACI, i en els punts IV i V de l'apèndix de l'Reglament (CE) 2320/2002.

e) Accepta que l'enviament pugui ser retingut, sotmès a controls i examinat el seu contingut per raons de seguretat, el que pot incloure la inspecció mitjançant raigs X o altres mesures tècniques.

Responsabilitats en el transport
La responsabilitat màxima de la Companyia per la pèrdua, pèrdua, deteriorament, furt o robatori de la mercaderia s'establirà complint amb la responsabilitat exigida per la Llei d'Ordenació dels transports terrestres 15/2009 (LOTT), indemnitzant a client en cas de sinistre per causes atribuïbles a la Companyia, amb 1/3 de l'IPREM / dia per kg sinistrat.

La Companyia no serà responsable pels danys indirectes, conseqüencials o incidentals (incloent els danys per lucre cessant, pèrdua d'ingressos o beneficis, interrupció de negoci, pèrdues d'informació de negoci i similars) que es derivin de la pèrdua, mal, retard, lliurament incorrecte o manca d'entrega de l'enviament, fins i tot si s'hagués informat a la Companyia de la possibilitat d'aquests danys.

En tot el no previst expressament s'aplicaran les normes contingudes en la Llei 15/2009 d'Ordenació de Transports Terrestres (LOTT).

Terminis de reclamació
De conformitat amb el que estableixen els articles 366 i 952.2º de el Codi de l'Comerç, dins dels 7 dies naturals següents a la recepció de les mercaderies, es pot fer la reclamació contra la Companyia per dany o avaria de les mateixes, llevat que el dany fos evident en el moment de l'acceptació d'aquestes, en aquest cas només s'admetrà la reclamació en l'acte de l'rebut, mitjançant anotació a l'albarà. Transcorreguts els termes expressats, no s'admetrà cap reclamació contra la Companyia, sobre l'estat en què va lliurar els gèneres traginats. Un cop formalitzada la reclamació dins dels terminis descrits, les accions derivades de l'contracte de transport prescriuran a l'any (art. 952.2).

Fur i jurisdicció aplicable
Per a totes les accions puguin derivar de la interpretació de el present document i en els casos de contractació a distància les parts se sotmeten als Tribunals de la plaça on estigui situat el domicili de l'consumidor.

RGPD
Als efectes del que disposa el Reglament General de Protecció de Dades 2016/679 (RGPD) informem a l'CLIENT que les seves dades personals seran incorporades a un fitxer de què és responsable MOTRONIC SERVICE SAU., Amb les finalitats de donar compliment a la relació contractual que es deriva de el present document de contractació de serveis de missatgeria i transport, realitzar el control dels serveis contractats, mantenir-lo informat dels productes i serveis comercialitzats i dels canvis en les condicions de prestació de servei, atendre les seves sol·licituds d'informació i conèixer el seu grau de satisfacció. Aquest tractament es troba legitimat per l'establiment de la relació contractual, o per l'interès legítim de l'empresa d'oferir els seus serveis i conèixer la percepció de la satisfacció dels seus clients.

En cas que el client aporti dades personals de tercers és responsabilitat de el client demanar el seu consentiment perquè les seves dades siguin tractades pel contractat.
L'informem que, d'acord amb la finalitat de mantenir la relació comercial i la correcta prestació el servei se l'informa que les dades aportades pel CLIENT ja siguin propis o de tercers seran facilitats a Motronic SERVICE SAU. i els Centres de Servei i col·laboradors que formen part de la Xarxa Envialia que tractaran les dades mínimes necessàries per poder lliurar els enviaments contractats i deixar constància de que el lliurament ha estat realitzada d'acord amb el contractat. Les condicions de tractament de dades de caràcter personal per Motronic SERVICE SAU es recullen en la seva política de privadesa